Subject: Teabenõue
From: "Mari-Ann Veiermann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Mari-Ann Veiermann'" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 09:57:44 +0200

Lugupeetud Transpordiamet

Käesolevaga esitab Tornimäe Advokaadibüroo vandeadvokaat Mari-Ann
VeiermannTranspordiametile teabenõude järgmise teabe ja dokumentide
saamiseks:

1.	Figron OÜ poolt 25.01.24 Transpordiametile esitatud Tootsi TP
ajutiste ristumisalade laiendamise tööprojektide kooskõlastamisega
seonduvalt: kolmandate isikute pöördumised nimetatud tööprojektidega
saamiseks või nende kohta teabe väljastamiseks kui ka Transpordiameti
vastused koos võimalike manustega;
2.	RPE Liikluskorraldus OÜ või tema nimelt kolmandate isikute poolt
Tootsi TP ajutiste ristumisalade laiendamise tööprojektide või jooniste
esitamine koos teabega Transpordiametile ja Transpordiameti vastused või
kooskõlastused koos võimalike manustega.

Teabenõude täitmisega seotud teave ja dokumendid (sh tööprojektid,
joonised, taotlused, avaldused) palume edastada e-postile:
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega ja ette tänades

Mari-Ann Veiermann

vandeadvokaat

Tornimäe Advokaadibüroo

Tornimäe 7-31

TALLINN 10145

tel.+ 372 609 8876

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tornimae.ee> www.tornimae.ee

Käesolev e-kiri (sealhulgas selle andmed) ja e-kirjale lisatud manused on
mõeldud kasutamiseks ainult selle adressaadile ning ei kuulu
avalikustamisele. Kui olete saanud e-kirja ja selle manused ekslikult,
palun teavitada e-kirja saatjat ning kustutada e-kiri ja selle manused.